Wachten op Leclerc

17 juli 2014 - Charmes, Frankrijk

Even bloggen terwijl ik wacht op de opening van de Supermarche. 9 uur pas! Zonde van mijn tijd, tussen 8 en 10 is niet alleen voor fotografen maar ook voor fietsers goude uren! Nog niet zo wArm en die heuvels lijken sochtends niet zo erg als eind vd middag.

Gister was inmiddels een routine dag! Vroeg weg, pittige heuvels, lange siësta in Luzaville oid, met andere fietsers die ik regelmatig nu al enkele dagen tegenkom. 50 km in de ochtend, 40 in de middag en toen rond 4 uur in Charmes. Had ik uitgezocht op zijn naam als einddoel voor de dag. Maar hoewel redelijk 'groot' was ook hier weer veel dicht en zag alles er armoedig uit. Uiteindelijk een pizzeria gevonden die open was en genoten van de heerlijke zomeravond, met alweer de andere fietsers.

Leclerc gaat open!!

extra fietsband kopen en mss wel zo'n ronde zonnebril op er nog meer profi uit te zien!

1. Tineke:
    17 juli 2014
    Ben regelmatig in Charme geweest. Is ook een kampeerplek voor creativiteit (tja, wat ik er dan deed).... Leuk dat je steeds weer dezelfde mensen tegenkomt. Een mooie nieuwe fietsdag.
  2. Clien:
    17 juli 2014
    Plien!!! Wat heerlijk dat je weer schrijft, want een dag zonder blog van jou is saai. Je eerste lekke band gehad, Santos ontmaagd! Charme verovert, hoe kan het ook anders? En leuk al die collega fietsers om je heen. Zijn ze een beetje knap? :-) Wat ben je goed bezig!! Ik ben weer thuis en ook hier schijnt de zon, maar lang niet zo mooi als in Charme. Liefs en fiets, X
  3. Lydia:
    17 juli 2014
    Ik lees ook met genoegen je verslagen . Herinner me ook dat vader ook altijd dezelfde fietsers weer tegen kwam en dat vond hij gezellig als hij naar niet mee hoefde te fietsen!
    Geniet lekker verder. Super dat je dit doet. Xx