Vakantie!

7 augustus 2014 - Théoule-sur-Mer, Frankrijk

De fietstocht gister was toch nog mooier dan ik verwacht had. Nog niet de drukte waar ik bang voor was en wel geweldige uitzichten, over zee en over bergmassieven . Enorm veel racefietsers, die bijna altijd hartelijk groeten. Sinds Marseille geen vakantiefietser (dwz zo'n bepakt ezeltje als ik) meer gezien. Jammer! Wel een groep Engelse scholieren die van London naar Monaco fietsten. Bagage werd vervoerd..

Gister had ik de keus tussen in één keer doorrijden naar waar zaterdag mijn bus vertrekt of voor de drukte van Cannes ed een rustig plekje vinden. Dat laatste is goed gelukt! Ik vroeg info bij de VVV in een mooi havenplaatsje. Ze gaven me de keus tussen een B en B daar in de haven, betaalbaar, maar zonder Wifi! Oei.. Ik kon ook 5 km terug (en omhoog) fietsen naar hotel met zwembad en wifi! Zelfde prijs.. Voor zwembad en wifi wilde ik wel 5 km terug fietsen. Tenslotte wilde ik nu in tegenstelling tot al mijn andere overnachtingen 3 nachten blijven! Het lijkt wel vakantie!

Het is echt een prachtig plaatsje, ligt hoog, zee ligt diep onder, en vanuit hier kan ik wandelen de rode bergen in die mij gister zo fascineerde.

Dus vanochtend ipv fietsen, gaan wandelen. Bidon en picknick mee,. Eerst door de wijk met villa's met zwembaden en toen de bergen in. Prachtig! Van de ene top naar de andere top. Brede wegen geschikt voor mountainbikes, maar ook kleine rotsachtige paadjes geschikt voor Roodkapje. Dankzij mijn Gps op de tel niet echt bang om te verdwalen. Eerste uur kwam ik niemand tegen , na verloop van tijd wel enkele mountainbikers en ... Joggers! Wouw!

Kortom, ik hou even vakantie nu voor ik zaterdag naar huis ga! Ik zal dan denk ik mijn laatste blog schrijven! Hoewel, ik moet ook nog naar de kapper!

1. Ans Spel:
    7 augustus 2014
    Ben je nou nog niet naar de kapper geweest?
  2. Sytske:
    7 augustus 2014
    Wat je zegt, Ans! In ieder geval een heel fijne vakantie in dat paradijsje Plien!!!
  3. Keesh:
    7 augustus 2014
    Zo,n vakantie ga jij meer doen !!!!
  4. Tineke:
    7 augustus 2014
    Laatste loodjes of eigenlijk laatste pleziertjes! nog mooie dagen en dat GPS gebeuren op je mobiel mag je mij nog eens uitleggen!
  5. Fred van der kleij:
    Hee Paulientje,

Spannende avonturenbeleefster, ik hoop dat je alles nog even heel houdt!(lijf en Bike) en geniet, heb je verdiend geloof ik.
    Goede reis terug,
    Groet en dikke kus
    Fred
  6. Clien:
    8 augustus 2014
    Geniet van je laatste dag en dan morgen goede reis terug naar huis!!! XXX
  7. Mirjam:
    8 augustus 2014
    Wat is het toch leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Kees heeft volgens mij gelijk, dit ga je vast vaker doen. En dan mogen wij hopelijk ook weer mee. ;-)
    Veel plezier nog vandaag.
  8. Marion:
    8 augustus 2014
    Wat maak jij er toch een ontzettende leuke vakantie van! Het is je van harte gegund, geniet van de laatste uren!
  9. Lydia:
    8 augustus 2014
    Ik geniet ervan dat jij zo geniet! Goede reis terug. En inderdaad: wat wordt de volgende reis?