Rustdag in saint Marie's

29 juli 2014 - Marseille, Frankrijk

Wat Santiago is voor de Compostela gangsters is Saintes Maries de la Mer voor de Groene route gangers!

Saint Marie is genoemd naar de heilige Sint Maria Jacoba! Welke naam symboliek ik in dit geval wel weer mooi vind!

Natuurlijk heb ik het kerkje bezocht en twee kaarsjes gebrand.

Maar het mooiste deze dag was bezoek van Joeri en Charlotte! (Zoon en zijn vriendin) Zij bleken 20 km verderop in een appartement te zitten. Zij kwamen hun laatste vakantie avond vieren en ik mijn einde vd deze tour de France etappe. Het was een mooie feestelijke avond!

1. Mar & Jack:
    29 juli 2014
    Paulien, ik ga je verhalen missen!
  2. Clien:
    29 juli 2014
    Aaaaaahh, wat leuk dat Joeri en Charlotte jou op de schouders hebben genomen!!
    Moet een gek gevoel zijn dat je je einddoel bereikt hebt; heerlijk en treurig tegelijk, want volgens mij ben je nog helemaal niet klaar met fietsen. Wat nu, Plien? De kustroute? Plannen maken voor volgend jaar? Ik wil nog wel wat meer fiets verhalen hoor!! XXX
  3. Frouco:
    29 juli 2014
    Goeje reden voor een kort verhaaltje :)
    Gelukkig geen olifantensnuit in de buurt......
  4. Jelle:
    30 juli 2014
    Ha lieve Plien - wat verlaatte reacties van mij. erg mooi dat je je doel daar bereikt hebt, familie weer ontmoet en wat op adem gekomen. En het wat verloren gevoel van met de tourfiets in de grote wilde stad dat kan ik me erg goed voorstellen! Maar je bent weer verder. Wij hier met O&M in The Wicketts. Veel liefs van ons allemaal hiero. xx
  5. Rob:
    30 juli 2014
    Vader was heel trots op je geweest!