Van Offenbach naar Niedernberg (bij Aschaffenburg)

7 juli 2017 - Sulzbach am Main, Duitsland

Another day at the office. Maar wel een korte. Het is vrijdag ten slotje, dan mag je vroeg stoppen. Ik was beetje geradbraakt na gister. Het was een heerlijke ochtend, alles opgefrist door de onweersbuien van de vorige avond. Veel afgewaaide takken op t fietspad. De Rijn heb ik na Mainz ingeruild voor de Main, minder imposant maar wat makkelijker te volgen. Ik wilde vandaag na 50 km stoppen in Aschaffenberg, maar ik werd wat overdonderd door de drukte. Dus nog 10 km verder gefietst en gestopt in een heel verlaten dorp maar wel met 1 pension : café Reinhard. Just what I need. Ik was eerst de enige gast, maar nu gezelschap van 3 polen..

Mijn eerste week zit erop. Ik zit op schema, 670 km gedaan. Het zal niet zo snel blijven gaan. Dat is ook niet mijn bedoeling. Tot nu toe wind mee en vlak. Komende paar dagen wordt langzaam aan omhoog!

1. Atty:
    7 juli 2017
    Dan zit je toch echt op bijna 100 km. per dag. Dat is top!!! En als je nu binnenkort eens een zwembad tegenkomt... Santos vindt dat vast goed.
    Liefs, je nichie
    En... mooie foto's weer!
  2. Frouco:
    De Reinhard van "DU" ?
    Dan zit je goed Poolien
    Knap werk hoor zeg ik vanaf de bank.
    Leuke verhalen en mooie foto's 'as usual'
    De kop is er af, de bergen kunnen komen toch? Truste
  3. Heleen:
    Hi Paulien,
    Leuk om je weer te volgen en zo te lezen is de eerste fietsweek super goed gegaan.
    Je hebt al heel wat kilometers gemaakt, tegen die bergen op hoef je niet bang voor te zijn. Je komt er wel. Veel liefs en succes met fietsen!
  4. KeesH:
    7 juli 2017
    Maar goed dat je niet in Aschaffenberg, bent gebleven want dat werd s,avonds afgeschaft.
    Mooie foto,s Paulien! Succes morgen.
  5. Jan:
    8 juli 2017
    Hoi Paulien, 670 km in één week! Voor mij was dat vorig jaar één maand lopen..... dat is dus het verschil tussen lopen of fietsen . Heel veel plezier de komende dagen.
  6. Clien:
    8 juli 2017
    Zag je vanuit het vliegtuig! Was niet makkelijk om je bij te houden! Liefs uit München, Clien