Fields of Gold tussen Weissenburg en Riedenburg

11 juli 2017 - Riedenburg, Duitsland

Een dag met letterlijk en figuurlijk hoogte en dieptepunten. Ik ga t korthouden. Vanochtend vroeg begon de dag al -onverwacht- met een enorme klim naar Oberhochstadt. Wat wil je ook, dubbel hoog. Noch fietsend, noch de fiets meesleurend leek t echt te lukken. Ik weet niet hoe, maar het is gelukt en werkelijk de rest van de dag leek heel veel mee te zitten. Heel veel dalen, wind mee, prachtige landschappen, Fields of Gold als uitzicht en speelde hele dag door mijn hoofd. Zo'n mooi nummer, geschikt voor bruiloften en begrafenissen waardoor ik er altijd gelijktijdig gelukkig en bedroefd van wordt.

Morgen is 12 juli, en ga ik Regensburg bereiken, geheel volgens planning. Vandaag zit ik op 1001 km. Nog 50 naar Regensburg, dat het eindpunt is van deel 1 van mijn tocht. Vanaf Regensburg ga ik de Donau volgen, door Oostenrijk tot Hongarije. Deel 3 Hongarije en Roemenië . Maar eerst naar Regensburg en daar ga ik even een dagje pauze houden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eefje:
    11 juli 2017
    Wauw Paulien!!!! Zo knap van je!
  2. Annette:
    11 juli 2017
    Weer een heerlijke beloning!!
  3. Atty:
    11 juli 2017
    Een welverdiende apfelstrüdel! En Santos steeds fotogenieker in dat prachtige landschap. Geniet van je dagje rust en alles wat je al bereikte. Liefs, je nichie
  4. René:
    Hé Kanjer
    Wat kan jij het geweldig beschrijven, ik leef, voel en geniet met je mee.
    Ik hoop dat het weer mee zit , hier ie is nu nat nat en nat.
  5. Tineke:
    11 juli 2017
    Klinkt geweldig, wat ben je dan al vet, en zo'n berg op, pittig hoor! En je haalt het dan toch maar, je zult wel heel blij zijn met jezelf
  6. Jan:
    11 juli 2017
    Dubbel hoog.... jouw prestatie is in ieder geval tweevoudig toppie, klasse!
  7. Douwe:
    12 juli 2017
    hai Pauline, wat ben je heerlijk bezig. Krijg er zelf toch ook wel weer heeeel veeel zin in. Geniet lekker van je eerste mijlpaal!
  8. Djoeke:
    12 juli 2017
    Lekker uitrusten in Regensburg hoop ik. Grauwe dag bij ons, schijnt bij jou de zon? Wij waren in Rgnsbrg, weet er niets meer van, mooie stad of? Ik kijk alweer uit naar de volgende etappe