Welkom op mijn reisblog!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    7 juli 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Eefje:
    Hoi Paulien,
    We zullen je zeker volgen, leuk!
    Alvast een hele goede reis gewenst!
    Liefs, Kay, Nanne en Eefje
  3. KeesH:
    7 juli 2014
    spannende en prachtige onderneming !
    Ik ga alles uitspellen.....
    Veel plezier en ......heel blijven!!!!
  4. Jacqueline:
    Hey Paulien,
    Het avontuur gaat bijna beginnen!!! Spannend!! Dat het mag worden wat jij ervan verwacht en meer. Veel plezier en houd vol!!
    Dikke kus, Jacqueline
  5. Mar & Jack:
    8 juli 2014
    Lieve Paulien,
    Natuurlijk willen wij jou volgen, je verhalen lezen, je prachtige foto's bewonderen, dus kom maar op met alles.
    Bewondering voor deze uitdaging en durf. Engel past op je, maar let je zelf ook op ;-)
    Liefs, Jack, Marianne, Jacco & Thom.
  6. Miep:
    9 juli 2014
    Lieve Truus,
    Je weet precies wat ik vind. Dus....ik hoop dat het je alles brengt wat je wilt, hoopt en verwacht! EN ik hoop dat je helemaal heel en gelukkig weer bij me terugkomt!
  7. Josje:
    10 juli 2014
    Ik verheug me er nu al op om met jou 'mee te reizen'! Een mooie reis gewenst!
  8. Clien:
    10 juli 2014
    Op je rode duivel naar de Franse kust, go Plien go!!!
    Ben zo trots op je!!
    Clien xxx
  9. Ans Spel:
    Lieve Paulien.
    Wat een fantastische en ook emotioneel geladen onderneming. Dit is immers een tocht die je vader ook gemaakt heeft. Veel plezier, wees voorzichtig en kom weer zonder kleerscheuren terug. Liefs. Ans
  10. Tantejan:
    10 juli 2014
    Lieve Paulien, wat een mazzel met het weer de eerste dag! Hoop dat je een heerlijke reis hebt en we gaan je zeker volgen xx
  11. Kaj:
    Lieve moeder
    Geniet er vooral heel erg van en doe voorzichtig ik ben nu al heel trots op je en opa vast ook

Muchos besos je zoon xxxx