Tour de Mers - Vertrek van Noordzee naar Zwarte zee

29 juni 2017 - Amsterdam, Nederland

1 juli vertrekt de Tour de France!

En ik ook. Naar de Zwarte Zee.

Waarom ik naar de Zwarte zee wil fietsen zal ik in de loop van deze reis nog wel vertellen.

Mijn tassen zijn nog niet gepakt, mijn to-do lijstje wordt al weken langer in plaats van korter.

Nu ben ik ben zenuwachtig, en zie op dit moment op tegen vertrek en afscheid nemen.

Morgenochtend om 9 uur plan ik te vertrekken, vanuit de Schotse Hooglanden in Amsterdam, op mijn rode Santos. Ik heb een nieuwe regenjas gekocht, ook rood.

Dus dan komt alles goed.

1. Frouco:
    Ja LEUK Paulien.
    Ik zat al op dit bericht te wachten. :)
    Goede reis en hou me op de hoogte :)
  2. Mar & Jack:
    Stoer mens
  3. Be.:
    30 juni 2017
    Goede nachtrust en dan op de pedalen.
    Veel geluk & plezier.
    Be.
  4. Be.:
    30 juni 2017
    Goede nachtrust en dan op de pedalen.
    Op zo'niet pedelic ben je ook zo.
    Veel geluk & plezier.
    Be.
  5. Jan:
    30 juni 2017
    Beetje plankenkoorts hoort er bij! Hou je haaks en geniet vooral.
  6. Josje:
    30 juni 2017
    Ik ga je weer volgen, Paulien, en reis met je mee in gedachten. Heb een mooie reis met leuke en mooie belevenissen !
  7. Jelle:
    30 juni 2017
    Veel sterkte Plien. Weer een enorme onderneming.
  8. Wim - Annie:
    30 juni 2017
    Het weer wordt beter en als je eenmaal op de fiets zit , is alles goed en mooi. Wat je vergeten bent, kan je gewoon onderweg kopen. Veel plezier !!
  9. Irene:
    Super. Veel plezier xx
  10. Mirjam:
    30 juni 2017
    Geniet er van! En dan genieten wij met je mee. :D
  11. Jolanda:
    30 juni 2017
    Wow wat een avontuur stoer mens! Ik ga je volgen. Jij gaat weg, ik kom naar huis. Maak mooie herinneringen en geniet!
  12. René:
    Hé Kanjer
    Ik wil je een super goede reis toewensen en hoop dat je weer veel indrukwekkende plekken zal zien en interessante mensen mag ontmoeten.
    Ik ga je volgen.
  13. Rob:
    30 juni 2017
    Heel veel sterkte toegewenst, Paulien op deze avontuurlijke reis
  14. Monique:
    30 juni 2017
    En .... flitsende oranje sneakers!!
    Het wordt fantastisch!
    Heel veel plezier.
  15. René:
    30 juni 2017
    Denk dat je voor dat volgende reisje door Lapland naar Hammerfest en de Noordkaap wel een nieuwe Santos nodig hebt. :-)
  16. Frederik en Brenda:
    30 juni 2017
    Super gaaf Paulien! Wat een vooruitzicht en wat een kilometers. Wel wat anders dan je eerste fietskilometers naar Halfweg. We kijken met spanning uit naar je verhalen en foto's. Have fun X
  17. KeesH:
    30 juni 2017
    Heb je wel een brandweer shirt bij je? Want bij pech of andere ongemakken kun je altijd een beroep doen op de plaatselijke kazerne. Alleen weet je uit ervaring (vorige reis) dat ze niet allemaal even handig zijn.
    Veel plezier en zet hem op!
    keesH
  18. Tineke:
    30 juni 2017
    prachtige titel, uitdagende tocht, gaaf om te kunnen en te doen. Top weken toegewenst!
  19. Eefje:
    30 juni 2017
    Wauw Paulien, wat ben je toch moedig! Ga je graag weer volgen!! Veel plezier, en goede reis. Graag tot snel ziens na je terugkomst. Liefs
  20. Atty:
    30 juni 2017
    Wij zijn er trots op je de eerste nacht te mogen ontvangen. Je bedje is al gespreid en krachtvoer ingekocht. In de tuin heb ik een kuiltje gedolven om overtollige stress in te begraven. Die laat je gewoon hier achter.
    Fijne eerste fietsdag, dag lieve stoere nicht, Atty
  21. Ans Spel:
    Ha Plien,
    Fantastische onderneming!!!
    Heel plezier en niet met vreemde mannen meegaan.
    Een enorme HUG en morgen gezond op.
    Ans
  22. Wim - Annie:
    Paulien, een goede "trap " en weinig regen
  23. Marjan:
    30 juni 2017
    Weet dat je nooit ergens vandaan gaat, maar altijd ergens naar toe.
    Liefs vanuit Muiden, we zijn er graag als lezer weer bij. Toppen en dalen van harte welkom.
  24. Caroline:
    30 juni 2017
    Goede reis en geniet ervan
  25. Daphne:
    30 juni 2017
    Wat een geweldig avontuur ga je tegemoet!
    Kijk nu al uit naar alle prachtige foto's en verhalen!
  26. Pauline:
    Paulien,
    Heel veel plezier, en geniet van dit geweldige, mooie fiets avontuur!!
    Ik laat me graag inspireren
    Groetjes Pauline
  27. Jacqueline:
    1 juli 2017
    Onze stoere Paulien van Brandweer AA gaat weer aan een dappere tocht beginnen! Zet'm op en geniet!!!
    Lieve groet,
  28. Heleen:
    1 juli 2017
    De eerste kilometers heb je alweer in de benen, zet hem op en ik wens je een hele mooie fietstocht toe. Leuk om je weer te volgen. In gedachten fiets ik met je mee. Veel liefs, Heleen