Van Schiphol naar Namsos

20 juli 2019 - Namsos, Noorwegen

Na 3 vluchten in 12 uur tijd kwamen Harrie en ik gisteravond om 10 uur aan op de camping in Namsos. Hoe noordelijker, hoe rustiger de vliegvelden (Schiphol, Kopenhagen, Trondheim, Namsos) hoe mooier t licht werd en hoe stiller wij. Met t laatste -propeller- vliegtuig landden we op een uitgestorven vliegveld (enige vliegtuig ook) náást de camping! Met alleen onze handbagage (de rest was al meegenomen in de camper) liepen we t vliegtuig uit en de camping in.

Tentjes, een glas wijn en Ray (de organisator) stonden klaar (en ook wat muggen)  Maar waar waren de andere twee deelnemers?? Die waren al vroeger aangekomen en waren al gaan fietsen! Ze hebben gelijk.. de route die Harrie en ik vandaag moeten gaan afleggen van 135 km met 2000 hoogtemeters kun je beter in 2 dagen afleggen.

We gaan kijken of ons dat in 1 dag lukt, na een nacht waarin t niet donker werd en de regen gezellig op mijn tentje neerkwam.

1. Eefje.fimke:
    🎶Daaaaar gaat ze🎵
  2. Pauline van Gijn:
    20 juli 2019
    Wat spannend Plien. Ik kijk uit naar je volgende verhalen.
  3. Jacqueline:
    20 juli 2019
    Mooi licht! Veel succes!!
  4. Rob:
    20 juli 2019
    Paulien, heel veel sterkte toegewenst !
  5. Tineke:
    20 juli 2019
    En opeens ben je er, sterkte vandaag, jeetje 135 kilometers. Je bent een kanjer!
  6. Tanja:
    Respect!
  7. Irene:
    Je kan het succes
  8. Frouco:
    Met Rob de Nijs aan je zij moet t lukken Paulien. :) Succes
  9. Arja:
    20 juli 2019
    Ik moet er niet aan denken, maar ben ervan overtuigd dat jij gaat genieten!
  10. Annette:
    20 juli 2019
    Je bent er en nu alles loslaten en gaan genieten ondanks zoveel km op de fiets😅😅😘
  11. Onno:
    Mooi Paulien, Enjoy!!
  12. Margot:
    20 juli 2019
    Was Santos niet jaloers? Twee weken op stap met een ander......?!
  13. Marjan:
    20 juli 2019
    Goed begin is het halve werk...en landen naast je tentje is al helemaal leuk🙃...
    Sterkte met de klimpartijen en verder vooral genieten. Super leuk om met je mee te reizen😘
  14. Eefje:
    Succes!!!!!!!
  15. Christine Eerenberg:
    20 juli 2019
    Die 135 km is niet het probleem denk ik maar in combinatie met de hoogtemeters ...... het blijft gelukkig licht , succes !!
  16. Keesheersping:
    20 juli 2019
    Wel sneu om door een organisatie fiets aan de kant gezet te worden.
  17. Nidia:
    21 juli 2019
    Ik bedoel het goede weer!
  18. Jolanda:
    21 juli 2019
    Gaaf avontuur beleef je! Als ik dit lees heb je die 200 kilometer al in je benen. Ik ga genieten van je verhalen. Hoop dat je leuke mensen treft en geniet!