Van Namsos naar Holm

21 juli 2019 - Bindalseidet, Noorwegen

Om half tien gisteravond reed ik de camping op. Helemaal gevloerd. Ik kreeg een warm welkom, maakte kennis met Eddy en Maja, die fris en fruitig waren (hadden tenslotte de tocht in 2 dagen gedaan). Er was al een pizza voor Harry en mij besteld, maar eigenlijk had ik alleen maar behoefte aan heeel veel water!

De tocht was prachtig! Adembenemend mooie landschappen. Als ik meer tijd had zou ik om elke bocht weer een foto nemen. Halverwege een ferry waar we 2 uur op moesten wachten. Geen straf, lunchen in de zon, maar daarna pas weer om 3 uur verder fietsen en vanaf toen werd t wel heel zwaar. Vooral al de klimmetjes vond ik nauwelijks meer te doen. Veel te laat merkte ik ook dat mijn voorband steeds platter werd.. geprobeerd op te pompen, maar dat lukte niet.. Harry kwam terug gefietst om me te helpen. Gelukkig gefixt! Daarna ging t fietsen veel makkelijker!

Tot mijn verbazing kwam ik voor Harry aan op de camping.. hij was verkeerd  gereden.

Voor vandaag minder klimmen.. en rond de 110. We beginnen met een ferry! Maar eerst mijn home made Granola met door Ray gekochte Griekse yoghurt! Daar kun je bergen mee aan!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eefje.fimke:
    Gelukkig mooi weer!!!
  2. Atty van Gijn:
    21 juli 2019
    Ik ben echt heel erg onder de indruk. Groot respect. Dag lieve Plien, je ouwe nichie
  3. Jon Keijsers:
    21 juli 2019
    Ik volg je weer op de voet Plien/Paulien. Wat een reis!! En wat een stoere avonturier ben je en blijf je. Goeie formule met zo’n groep. Veel liefs, sterke benen en een genietende geest gewenst. Jou kennende komt dat allemaal goed. Xx, Jon
  4. Nidia:
    21 juli 2019
    Heel mooi,geniet van het goedemiddag were!
  5. Peter Cormelisse:
    21 juli 2019
    Fietsen met een lege voorband😃
    Het is jaloersmakend mooi volgens mij!
  6. Clien:
    21 juli 2019
    Wat een reis! Hoe meer foto’s hoe beter.
    Sterke benen, dikke yoghurt en harde banden.
    Fietsen maar!
  7. Heleen:
    21 juli 2019
    Ziet er prachtig uit. Inplaats van douchen neem je een duik?
    Nog even en je benen zijn helemaal gesmeerd, komt goed.
    Sterkte voor vandaag!
  8. Annette:
    21 juli 2019
    Wie zei laatst ook alweer dat hij helemaal geen conditie meer had😉
  9. Lydia:
    21 juli 2019
    Wat ziet het er prachtig uit. En ik bewonder je!! Stoer hoor.
  10. Keesheersping:
    21 juli 2019
    Ongelofelijk.... loopt een marathon fiets de halve wereld af moet een zeer bijzonder persoon zijn!